Digital Marketing nədir

Digital Marketing nədir?

İçindəkilər

Bu bloq yazımızda ilk olaraq Digital Marketing nədir? sualına cavab vermək istəyirik. Digital Marketing internet və müxtəlif texnologiyalar vasitəsilə məhsul və ya xidmətin reklam edilməsi prosesidir. Yəni, bizneslər və ya fərdi şəxslər internet vasitəsilə müxtəlif platformalarda brendlərini tanıdır, reklam kampaniyaları keçirdir, müştərilərini tapır və satış həyata keçirdir.

Günümüzdə insanların texnologiyadan internetdən istifadə sayının çoxalmasını nəzərə alsaq, Digital marketing istənilən biznes üçün çox faydalı bir sahədir.

Bu sahə haqqında məlumatı olmayan, yeni olan şəxslər ən çox Digital Marketing nədir? Digital marketingin hansı növləri var? sualını araşdırır. Aşağıdakı yazıda digital marketingin növləri ilə tanış ola bilərsiniz.

 

Digital Marketingin hansı növləri var?

  1. SMM (Sosial Media Marketingi
  2. SEO
  3. SEM (Google Ads reklamları)
  4. E-mail marketingi
  5. İnfluencer marketingi
  6. Affiliate marketing

 

1. Sosial Media Marketingi

 Sosial media platformaları böyük istifadəçi bazasına malik olduğu üçün effektiv rəqəmsal marketing kanalıdır. Hədəf kütlənizin hansı platformalarda olduğunu müəyyən edərək, düzgün sosial media strategiyası yaradaraq uğurlu ola bilərsiniz. Digital Marketingin əsas sahələrindən olan Sosial media marketingi yazıları brendin tanınmasını, həmçinin qarşılıqlı əlaqələri və müştəri münasibətlərini gücləndirir.
 


 

2. SEO (Search Engine Optimization)

Google, Yandex, Bing kimi axtarış motorlarında ilk sıralarda yer alması üçün görülən işlərdir. Digital marketing növü olan SEO səbr tələb edən bir prosesdir. Maraqlı kontent, texniki işləri düzgün yerinə yetirməklə,  açar sözləri düzgün seçməklə SEO-da daha qısa müddətdə nəticə almaq mümkündür.

 

3. SEM (Search Engine Marketing)

 Digital marketing növlərindən biridir və axtarış sistemlərində reklam edərək hədəf auditoriyaya çatmağı hədəfləyir. SEM reklama, xüsusən axtarış motorlarının reklam platformaları olan Google Ads, Yandex Ads və Bing Ads kimi platformalardan istifadə etməklə vebsaytınızı, məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi daha geniş auditoriyaya tanıtmağa imkan verir. Qeyd edək ki, SEM reklam nəticələri SEO nəticlərindən yuxarı və aşağı hissələrində yerləşə bilir.


4. E-mail marketingi

Şirkətlərin potensial müştərilərə birbaşa e-poçt vasitəsilə çatmaqla marketing kommunikasiyalarını təmin etdiyi rəqəmsal marketing strategiyasıdır. E-mail marketingi mövcud müştərilərlə əlaqələri gücləndirmək, məhsul və ya xidmətləri potensial müştərilərə tanıtmaq, satışları artırmaq və brend tanıtımı yaratmaq üçün istifadə olunur.

 

5. Influencer marketing

Influencer marketingi, sosial mediada böyük izləyicisi olan və çox vaxt müəyyən bir sahə üzrə nüfuzu olan insanlardan istifadə edərək məhsul və ya xidmətlərin reklam edilməsidir. Şirkətlər Influencer marketingi ilə influnserlərin öz izləyiciləri vasitəsilə məhsul və ya xidmətlərini əməkdaşlıq edərək tanıtmaq, brend şüurunu artırmaq, uyğun auditoriyaya çatmaq və satışları artırmaq üçün istifadə edirlər.

 

6. Affiliate marketing

Affiliate marketing, məhsul və ya xidmətlərini reklam edərək satışları artıran müstəqil şəxslər və ya digər şirkətlərlə əməkdaşlıq edərək digital marketingin maraqlı bir marketing növü sayılır. Affiliate marketing vebsayt, Youtube kanalı, sosial şəbəkə hekayələri, biografi hissədə yer ala bilir.

 

Bonus: Digital marketoloq necə olmaq olar?

Marketing haqqında biliklər qazanıb bu sahəni dərindən öyrənmək istəyirsinizsə digital marketing kursu səhifəsinə keçid edib ətraflı tanış olun

Əlavə olar marketoloq olmaq üçün bu bloq yazımızı oxuya bilərsiniz : klik edin

Digital Marketing üzrə bütün suallarınızı verib cavab tapa biləcəyiniz Telegram qrupuna qoşulun

 

Blog yazılarımızdan dərhal xəbərdar olmaq üçün Telegram Kanalımıza qoşulun:

 

   Ən Çox Verilən Suallar

  • + Digital Marketing nədir?
  • + Digital Marketingin üstünlükləri nələrdir?
  • + Digital Marketingin hansı növləri var?
  • + SEO ilə SEM fərqi nədir?
  • + Digital Marketingdə hansı alətlər istifadə olunur?
  • + Digital Marketing üçün nə qədər büdcə ayrılmalıdır?