Digital Marketing nədir

Digital Marketing nədir?

İçindəkilər

Digital Marketing,internet və müxtəlif texnologiyalar vasitəsilə məhsul və ya xidmətin potensial müştərilərlə əlaqə yaratmağa təşviq edən prosesdir.Yəni, bizneslər və ya fərdi şəxslər internet vasitəsilə müxtəlif platformalarda brendlərini tanıdır, reklam kampaniyaları keçirdir, müştərilərini tapır və satış həyata keçirdir.

Digital Marketingin üstünlükləri

Digital marketinq şirkətlərlə müştərilər arasında onların satınalma prosesinin müxtəlif mərhələlərində birbaşa və məqsədyönlü əlaqə qurmağa imkan verir. Effektiv tətbiq edildikdə, bu yanaşma həm istifadəçilərə, həm də brendlərə ciddi faydalar qazandırır.Digital marketingin üstünlüklərindən bəziləri:

1.Qlobal əhatə dairəsi

İnternet vasitəsilə digital marketinq dünyanın istənilən nöqtəsindəki auditoriyaya çatmaq imkanı yaradır. Coğrafi məhdudiyyətlər ortadan qalxır və biznesinizin bazar əhatəsini artırmağı və müxtəlif rəqəmsal kanallar vasitəsilə daha geniş auditoriya ilə əlaqə qurmağı asanlaşdırır.

2.Aşağı xərc

Ənənəvi marketinq ilə müqayisədə daha az büdcə ilə daha geniş auditoriyaya çata bilərsiniz.Ənənəvi vasitələrdən olan televizor,radio reklamları və s. xərcləri nisbətən yüksək olur.Facebook reklamları, Google Ads və e-mail kampaniyaları kimi alətlərlə sərfəli nəticələr əldə etmək mümkündür.

3.Ölçülə bilən nəticələr

Marketinq strategiyanızın işlədiyini bilmək üçün onun nə qədər müştəri cəlb etdiyini və nəticədə nə qədər gəlir əldə etdiyini anlamaq lazımdır. Rəqəmsal marketinq ilə nəticələri izləmək sadədir. Rəqəmsal marketinq proqramı və platformaları, e-poçtun açıq tarifləri, ana səhifənizə ziyarətlər və s. vasitələrlə nəticələri ölçmək mümkündür.

4.Fərdiləşdirilmə

Rəqəmsal marketinq ənənəvi marketinq üsullarının çatmadığı bir səviyyədə dəqiq və hədəflənmiş müştəri məlumatlarının toplanmasına imkan verir. Bu məlumatlar əsasında istifadəçilərin davranışları analiz edilərək fərdiləşdirilmiş kampaniyalar hazırlamaq mümkündür. Məsələn, həyat sığortası məhsulları ilə maraqlanan gənc ailələrə və ya təqaüd planları haqqında araşdırma aparan gənc sahibkarlara xüsusi təkliflər təqdim edilə bilər. Eyni zamanda, son 7 gün ərzində vebsayta daxil olub alış etməmiş istifadəçilər üçün avtomatlaşdırılmış təkliflər göndərmək mümkün olur. 

5.İki Tərəfli Əlaqə

Rəqəmsal kanallar müştəri ilə birbaşa ünsiyyət qurmaq üçün geniş imkanlar yaradır. Sosial media platformalarında edilən şərhlər, şəxsi mesajlar və e-mail yazışmaları vasitəsilə şirkətlərlə istifadəçilər arasında qarşılıqlı əlaqə asanlıqla qurula bilir.

Digital Marketingin hansı növləri var?

1. Sosial Media Marketinqi

Sosial media marketinqi, şirkətin brendini yaratmaq, satışları artırmaq və veb-sayt trafikini artırmaq üçün istifadəçilərin sosial şəbəkələşdiyi və məlumat paylaşdığı platformalar olan sosial mediadan istifadədir. Şirkətlərə mövcud müştərilərlə əlaqə qurmaq və yeni müştərilərə çatmaq üçün bir yol təqdim etməklə yanaşı, SMM marketoloqlara səylərinin uğurunu izləməyə və cəlb etmək üçün daha çox yollar müəyyən etməyə imkan verən xüsusi hazırlanmış məlumat analitikasına malikdir. Bu yanaşma sadəcə paylaşım etmək və şərhlərə cavab verməklə kifayətlənmir, eyni zamanda yaradıcı məzmunun hazırlanması, düzgün zamanlama, istifadəçi suallarına peşəkar cavablar verilməsi və reklam kampaniyalarının idarə olunması kimi bir sıra strateji addımları da tələb edir. Instagram, Facebook, LinkedIn və YouTube kimi platformalar vasitəsilə fərqli yaş və maraq qruplarına çatmaq mümkündür. Sosial medianın effektivliyi onun təqdim etdiyi ölçülə bilən nəticələr – bəyənmələr, paylaşımlar, şərhlər və keçidlər – vasitəsilə qiymətləndirilir. Xüsusilə alış davranışlarının dominant olmadığı sahələrdə sosial media müştəri ilə uzunmüddətli münasibət qurmaq və onların inamını qazanmaq üçün güclü vasitəyə çevrilir.

 2. SEO (Search Engine Optimization)

Axtarış motorunun optimallaşdırılması (SEO) veb saytınızın axtarış motoru nəticələri səhifələrində daha yüksək yer tutması üçün optimallaşdırılması təcrübəsidir və nəticədə saytınıza daha çox trafik cəlb edir. Bunun üçün açar sözlərin düzgün seçilməsi və yerləşdirilməsi, keyfiyyətli və faydalı məzmun yaradılması, digər saytlardan linklərin əldə edilməsi, eləcə də saytın sürəti və mobil uyğunluğu kimi texniki göstəricilərin optimallaşdırılması vacibdir. SEO yalnız texniki tədbirlərlə məhdudlaşmır — istifadəçi təcrübəsinin yaxşılaşdırılması da vacib rol oynayır. Saytın strukturunun aydın olması, səhifələrin tez yüklənməsi və ziyarətçilərin ehtiyaclarına cavab verən məzmunun təqdim edilməsi axtarış motorları tərəfindən müsbət qiymətləndirilir. Uğurlu SEO strategiyası sayəsində saytınız daha çox ziyarətçi qazanaraq rəqiblərdən öndə ola bilər.

3. SEM (Search Engine Marketing)

Axtarış motoru marketinqi (SEM) axtarış motorlarının nəticələrdə ödənişli reklam vasitəsilə vebsaytların görünürlüğünü artırmaq üçün istifadə olunan rəqəmsal marketinq strategiyasıdır. SEM, brendlərə öz məhsul və xidmətlərini aktiv şəkildə axtaran istifadəçilərə tez bir zamanda təqdim etməyə imkan verir.Ödənişli axtarış kampaniyaları vasitəsilə ilk səhifədə yer almaq, markanın tanınmasına və potensial müştərilərin cəlb edilməsinə ciddi təsir göstərir.SEM strategiyası Google Ads, Bing Ads və digər platformalar vasitəsilə həyata keçirilir.SEM, xüsusilə rəqabətli sahələrdə, marka fərqliliyini artırmaq və satışları yüksəltmək baxımından çox effektiv bir alət hesab olunur.

4. E-mail marketing

Şirkətlərin potensial müştərilərə birbaşa e-poçt vasitəsilə çatmaqla marketing kommunikasiyalarını təmin etdiyi rəqəmsal marketing strategiyasıdır. E-mail marketingi mövcud müştərilərlə əlaqələri gücləndirmək, məhsul və ya xidmətləri potensial müştərilərə tanıtmaq, satışları artırmaq və brend tanıtımı yaratmaq üçün istifadə olunur. E-poçt marketinqi hər seqmentdən insanlarla əlaqə saxlamaq imkanı verir. Beləliklə, marketoloqlar hədəf auditoriyası ilə əlaqə saxlaya, bizneslərini təbliğ edə və ən əsası şirkətləri üçün satış və ya veb trafiki yarada bilərlər.

5. Influencer marketing

Influencer marketingi, sosial mediada böyük izləyicisi olan və çox vaxt müəyyən bir sahə üzrə nüfuzu olan insanlardan istifadə edərək məhsul və ya xidmətlərin reklam edilməsidir. Şirkətlər Influencer marketingi ilə influnserlərin öz izləyiciləri vasitəsilə məhsul və ya xidmətlərini əməkdaşlıq edərək tanıtmaq, brend şüurunu artırmaq, uyğun auditoriyaya çatmaq və satışları artırmaq üçün istifadə edirlər.

 

6. Affiliate marketing

Affiliate marketing, məhsul və ya xidmətlərini reklam edərək satışları artıran müstəqil şəxslər və ya digər şirkətlərlə əməkdaşlıq edərək digital marketingin növüdür.Affiliate marketing vebsayt, Youtube kanalı, sosial şəbəkə hekayələri, biografi hissədə yer ala bilər.Bu modeldə əsas məqsəd, affiliate tərəfdaşların izləyici və ya oxucu bazasından istifadə edərək potensial alıcılara məhsul və xidmətləri tanıtmaqdır. Hər satış və ya yönləndirmə qarşılığında tərəfdaş müəyyən faizdə komissiya qazanır. Bu, həm brend, həm də tərəfdaş üçün qarşılıqlı faydalı bir əməkdaşlıq formasıdır. Brend satışını artırarkən, tərəfdaş da əlavə gəlir əldə edir.Uğurlu affiliate strategiyası üçün güvənilən tərəfdaşlarla işləmək, izləyici üçün faydalı və maraqlı kontent təqdim etmək vacibdir.

Digital Marketing prosesinin 5 addımı

Uğurlu rəqəmsal marketinq fəaliyyəti üçün məqsədyönlü planlaşdırma, analiz və düzgün icra tələb edir. Marka bilirnirliyini artırmaq, düzgün auditoriyaya çatmaq və davamlı nəticələr əldə etmək üçün aşağıdakı 5 əsas addımı izləmək tövsiyə olunur:

1.SMART məqsədlər qoyun

Uğurlu marketinq strategiyasının təməlində konkret, ölçülə bilən, əldə edilə bilən, real və vaxtla məhdudlaşdırılmış (SMART) məqsədlər dayanır. Qarşıya çoxsaylı məqsədlər qoymaq əvəzinə, sizi nəticəyə aparacaq əsas və prioritet hədəflərə fokuslanmaq daha effektivdir. Belə yanaşma strategiyanın inkişaf etməsinə və davamlı irəliləyişə zəmin yaradır.

2.Hədəf auditoriyanızı müəyyənləşdirin

Hər hansı bir marketinq kampaniyasına başlamazdan əvvəl hədəf auditoriyanızı müəyyən etmək daha yaxşıdır. Hədəf auditoriyanız yaş, cins, demoqrafik və ya satınalma davranışı kimi oxşar xüsusiyyətlərə əsaslanaraq kampaniyanızın çatmasını istədiyiniz insanlar qrupudur. Hədəf auditoriyanızı anlamaq, hansı rəqəmsal marketinq kanallarından istifadə edəcəyinizi və kampaniyalarınıza hansı məlumatları daxil edəcəyinizi müəyyən etməyə kömək edəcək.

3.Büdcə müəyyənləşdirmək

Büdcə planlama resursların düzgün istiqamətə yönləndirilməsini təmin edir. Büdcə yaratmaq üçün SMART məqsədlərinizi və istifadə etməyi planlaşdırdığınız rəqəmsal kanalı nəzərdən keçirin.Büdcə həm də ROI-nin (investisiya qaytarımı) effektivliyini izləməyə və optimallaşdırmağa imkan yaradır.

4.Rəqəmsal marketinq kanallarınızı seçin

Məzmun marketinqindən tutmuş reklam kampaniyalarında istifadə edə biləcəyiniz bir çox rəqəmsal marketinq kanalları var. Ən çox istifadə etdiyiniz rəqəmsal marketinq kanalları hədəfləriniz, auditoriyanız və büdcənizdən asılıdır.Kanalları düzgün seçmək,həmçinin mesajın doğru insanlara və düzgün zamanda çatmasını təmin edir.

5.Nəticələri təhlil edin və təkmilləşdirin

Kampaniyanın sonunda performans göstəricilərini (KPI-ları) izləyərək, nəyin effektiv işlədiyini və hansı sahələrin inkişaf etdirilməli olduğunu təhlil edin. Bu, növbəti kampaniyaların daha güclü və məqsədyönlü şəkildə qurulmasına imkan verir. Rəqəmsal analitika vasitələri bu mərhələdə əvəzsiz dəstəkdir.Məsələn, Mailchimp kimi platformalar nəticələri vizual şəkildə təqdim edir.

Siz də rəqəmsal marketinq sahəsində karyera qurmaq haqqında ətraflı məlumat üçün “Marketoloq olmaq üçün nə etməliyəm?” bloqunu oxuya bilərsiniz.

Digital Marketingdə əsas performans göstəriciləri (KPİ)

Rəqəmsal marketinqdə əsas performans göstəriciləri (KPİ)marketinq kampaniyasının performansını ölçmək üçün istifadə olunur.Nəticələri izləmək üçün bir sıra əsas performans göstəricilərindən istifadə edə bilərlər. Hansı xüsusi əsas performans göstəricilərinin istifadə edilməsi məqsəd və vəzifələri təyin etməyi və kampaniya performansını ölçməyi asanlaşdırır.

Vebsayt trafikinin həcmi – sayta gələn istifadəçilərin ümumi sayı.
Orta baxış müddəti – istifadəçilərin saytda nə qədər zaman keçirdiyini göstərir.
Kliklənmə dərəcəsi (CTR) – reklam və ya linkə baxış sayı ilə müqayisədə neçə nəfərin klik etdiyini ölçür.
Konversiya nisbəti – vebsayta daxil olan istifadəçilərdən neçə nəfərin istənilən hərəkəti (məsələn, alış, qeydiyyat) etdiyi.
Bounce rate (Səhifəni tərk etmə nisbəti) – istifadəçilərin bir səhifəyə baxıb saytı tərk etmə faizi.
ROI (İnvestisiya qaytarımı) – marketinq xərclərinin geri dönüşünü göstərir.
E-poçt açılma və kliklənmə göstəriciləri – e-mail kampaniyalarının effektivliyini ölçmək üçün vacibdir.

Marketing haqqında biliklər qazanıb bu sahəni dərindən öyrənmək istəyirsinizsə digital marketing kursu səhifəsinə keçid edib ətraflı tanış olun.

Digital Marketing üzrə bütün suallarınızı verib cavab tapa biləcəyiniz Telegram qrupuna qoşulun.

 

   Ən Çox Verilən Suallar

  • + Digital Marketing nədir?
  • + Digital Marketingin üstünlükləri nələrdir?
  • + Digital Marketingin hansı növləri var?
  • + SEO ilə SEM fərqi nədir?
  • + Digital Marketingdə hansı alətlər istifadə olunur?
  • + Digital Marketing üçün nə qədər büdcə ayrılmalıdır?