
Digital Marketing kursu 72 saat ümumi 4 ay tədris olunacaq (10 moduldan ibarət kurs proqramını əhatə edir. Hər dərs həftədə 2 dəfə 1.5 saat olmaqla).
- Business Managerin qurulması
- Detallı Targeting
- Retargeting
- Reklam verilməsi
- Reklamların effektivliyinin ölçülməsi
- Meta Pixel
- Event Manager
- Ad Fatiuge aradan qaldırılması
- Facebook Blueprint sertifikatının alınmasına köməklik
- Kontent strategiyasının qurulması
- Satan kontentin hazırlanması
- AIDA modeli
- Digital Manipulyasiya
- Dizaynerlər üçün düzgün brifinin verilməsi
- Professional Linkedin səhifəsinin yaradılması
- Linkedində şəxsi brandinq
- Linkedin reklamları
- Google Search Ads
- Google Display Ads
- Google Video Ads
- Auction Insight
- Bidding Strategy
- Reklam nəticələrinin analizi və optimizasiyası
- Yerli və xarici şirkətlər üçün reklam strategiyaları
- Azərbaycanca reklamın təstiqlənməsi
- Google Analytics 4 Property (G4)
- Acqustion və Engage bölməsi
- Source and Medium table
- Reklamlarda tracking sisteminin qurulması
- Event bölməsinin detallı izahı
- Audience yaradıb, Google ads-ə ötürülməsi
- Explore bölməsi
- Retantion və Churn analizi
- Realtime reporting
- Google ads üçün eventların yaradılması
- Google Tag Manager
- Dimension,Trigger, Tag
- E-com eventların qurulması
- Data Layer ilə iş
- Analytics Toolların non-code sayta inteqrasiyası
- Google Search Console
- Google My Business
- Google Data Studio
- Screaming Frog
- Microsoft Clarity
- Yandex Metrica
- Semrush
- Ahrefs
- Email Marketing ilə satışların artırılması
- Mailchimp
- Youtube video reklamları
- Youtube-da SEO
- Youtube Extentionlar
- Url structure
- Title, Description seçimi
- Backlink strategiyaları
- Link Building və Broken link
- Semantik nüvənin qurulması
- Ranking factors
- Google Alqoritmaları
- Keywords Research
- Wordpress Plugin - Yoast və RankMath
- Düzgün Domain və Hosting seçimi
- Heminqway tool
- Rich Snippet
- Featured Snippet
- Image Optimisation
- SEO-a uyğun kontent hazırlama
- Google Disavow
- Robot.txt və Sitemap
- Website speed optimizasiyası
- SEO-da UI / UX
- Technical SEO
- WordPress SEO
- Digital marketing nəticələrinin analiz
- Digital marketing planının hazırlanması
- Digital marketingdə Attribution modelling
- Kanallar üzrə digital marketing büdcəsinin qurulması
- ROAS və ROI əsaslı digital marketing
- Digital marketing metriklər
- KPI əsaslı Digital marketing
- Digital Marketing üzrə Azərbaycanda karyera
- Digital Marketinq üzrə CV-i hazırlanmasına köməklik
- Digital Marketinq üzrə Portfolio hazırlanmasına köməklik
- Digital Marketinq üzrə intervyu-ya hazırlıq
- Marketinq üzrə Xaricdə iş imkanları
- Marketinq üzrə iş tapmaq üçün konsultasiya
Kurs haqqında ətraflı video məlumat üçün klikləyin.
Babaxan Məlikli hal hazırda PAŞA Bank-da Rəqəmsal Marketinq üzrə baş mütəxəsisdir. Dövlət İdarəçilik Akademiyasında “Menecment” ixtisası üzrə bakalavr, İqtisad Universitetində “Marketinq” ixtisasında magistratura təhsili almışdır. Digital Marketing üzrə 2015 ci ildən bəri 9 illik təcrübəsi vardır. Global E. Counsalting, HrSchool, Gradfeld, Edukhana, Business House, Buta Klinika, Smart Control, Draft Construction, Pickvisa, Vizam.az şirkətində Rəqəmsal Marketinq mütəxəsisi çalışmış, həmdə Digital Hero rəqəmsal marketing agentliyinin və Upper Education Tədris Mərkəzinin təsisçisidir. Azərbaycanla yanaşı Türkiyə, ərəb ölkələri, Kanada, Amerika və bir çox Avropa ölkələri üzrə digital marketing fəaliyyəti ilə məşğul olmuşdur. Google-un Azərbaycan üzrə rəsmi Partnyorudur. Ətraflı
Ülvi Əhmədov hal-hazırda Guava Pay-də Rəqəmsal Marketinq üzrə baş mütəxəsisdir. Azərbaycan Dövlət İqtisad Universitetində “İqtisadiyyat” ixtisası üzrə bakalavr, “Elektron Kommersiya” ixtisasında isə magistratura təhsili almışdır. Digital Marketing üzrə 2020-ci ildən bəri 5 illik təcrübəsi vardır. Universe Group, Digital House, Inlingua Baku, Atəşgah Sığorta, Ink Academy, Elseo və PAŞA Bank şirkətlərində Rəqəmsal Marketinq Mütəxəsisi kimi çalışmış, ümumən 20+ şirkətin rəqəmsal dünyaya çatmasına dəstək olmuşdur. Azərbaycanla yanaşı Qazaxıstan, Kanada, Amerika və bir çox Avropa ölkələri üzrə “Digital Marketing” fəaliyyəti ilə məşğul olmuşdur.
- Təlim materialı (PDF-lər, Slide-lar, online kitablar, Digital marketing ilə bağlı 350 terminalogiyanın Azərbaycan dilində izahlı lüğəti)
- Rəsmi möhrlü SERTİFİKAT və əlavə olaraq CV-nizi və biliklərinizi zənginləşdirəcək 16+ Beynəlxalq Sertifikatlar alma imkanı
- Hər dərsdən sonra verilən 100% praktiki çalışmalar ilə dərsi rahat mənimsəyəcəksiniz.
- Kursdan sonra belə Digital Marketing üzrə baxmalı olduğunuz filmlər, daxil olmalı olduğunuz gruplar, Youtube kanalları, kitablar, extentionlar və.s.
- Kursu bitirdikdən sonra Digital Marketing ilə bağlı bütün suallarınızı verə biləcəyiniz özəl Whatsapp qrupu və hamıya açıq böyük Telegram qrupu.
- Hər ay biliklərinizi test etmək üçün aylıq testlərdən keçəcəksiniz.
- Hər dərsdən sonra dərsin video görüntüsü sizə təqdim olunur tədris prosesi bitsə belə hər zaman videolara baxa biləcəksiniz.
- Ayda 2 dəfə Digital Marketing ilə bağlı canlı networking görüşdə iştirak edəcəksiniz.
- Təlimin dili: Azərbaycan
Kursun tam ödənişi qrup şəkilində 1399 AZN-dir. Hissəli (aylıq 349,75 AZN) ödəniş mümkündür. (Tələbələrə 10%-dən 15%-dək endirim).
Qeyd: Aşağıdakı əlaqə vasitələri ilə bizə yazıb 60 dəqiqəlik ödənişsiz tanışlıq dərsində iştirak edə bilərsiniz.
Əgər şərtlər sizə uyğundursa formu doldurun əməkdaşlarımız sizinlə əlaqə saxlasınlar.
Ən Çox Verilən Suallar