İnfluencer marketingi nədir?

İçindəkilər

Tez-tez eşitdiyimiz internet anlayışlarından olan “İnfluencer” və “İnfluencer marketing” i sözlərinin yayılması gündən-günə sürətlənir.

 

İnfluencerlər kimlərdir?


İnfluencer, sosial mediada fenomen olan, insanların davranışlarına təsir edən və ya dəyişdirən bir şəxsdir. Bugünkü yeni media dünyasında, təsir bağışlayıcı, müraciət etdiyi auditoriyaya təsir edərək sosial mediada müəyyən bir gücə və populyarlığa sahib bir mütəxəssisdir.
İnfluencer lər təcrübələrini, məhsul və ya marka məhsullarını Youtube, Twitter, Instagram, Twitch, Facebook kimi platformalarda təqdim edən şəxsdir.

İnfluencer marketing nədir?

 

İnfluencer marketinqi bir markanın və ya məhsulun internet vasitəsi ilə populyarlığını artıran bir marketinq strategiyasıdır. Başqa sözlə, bu, sosial mediada  fenomen insanlar tərəfindən markanızın və ya məhsulunuzun tanıtımıdır. Xüsusilə bu gün sosial medianın əhəmiyyəti o qədər artdı ki, müştərilər qərar qəbulu prosesində üçüncü şəxslərin fikirləri tərəfindən böyük təsirə məruz qalırlar.
Bəs niyə bu marketinq texnikasından istifadə etməliyik? Cavab sadədir: bu metodla marka mövcudluğunuzu, potensial müştərilərin sayını və rəqəmsal marketinqdən qazandığınız gəliri artıra bilərsiniz. Doğru “influencer” tapdıqda markanız düzgün müştərilərə çata bilər. Bundan əlavə, ənənəvi reklam tətbiqetmələri tədricən təsirini itirir və istifadəçilər artıq onlara əhəmiyyət vermirlər. 

İnfluencer sahəsində uğurlu olmaq üçün nələr etmək lazımdır?

İnfluencer marketinq kampaniyasının uğurlu olması üçün 3 əsas xüsusiyyətlərə fikir vermək lazımdır. Birincisi, influencer hesablar, ikincisi reklam məzmunu, üçüncüsü reklamların reklam olunduğu sosial media platformasıdır. 

İzləyicilərin sayına aldanmamalısınız. Ucuz izləyiciləri satın almağın populyar olduğu bir vaxtdayıq. Digər bir mövzu reklamın məzmunudur. İnfluencer reklamlarında məhsulu tamaşaçıya məcburiyyətlə satmaq əks effekt verəcəkdir. Unutmaq olmaz ki, burada əsas məqsəd etimad qazanmaqdır. Məhsulun və ya xidmətin quruluşu, xarakteri, istifadə sahəsi və hədəf auditoriyası qədər onun reklam edilən platforması da vacibdir. Məhsulun reklam edildiyi düzgün platformadan, potensial müştərilərinizə çatmaq daha asan və rahat olacaqdır.

 

Blog yazılarımızdan dərhal xəbərdar olmaq üçün Telegram Kanalımıza qoşulun:

 

   Ən Çox Verilən Suallar

  • + Influencer marketinq nədir?
  • + Influencer marketinq necə işləyir?
  • + İnfluencer marketinqinin üstünlükləri nələrdir?
  • + İnfluencer marketinqində hansı hüquqi mülahizələr var?
  • + Influencer marketinq kampaniyasının uğuru necə ölçülə bilər?
  • + İnfluencer marketinqində hansı ümumi səhvlərdən qaçınmaq lazımdır?