Google reklamları

Google Reklamları nədir?

İçindəkilər

Google reklam tipləri   

Google-da reklam geniş,ən əsası sizə lazım olan potensial müştəri ola biləcək hədəf kütləsinə tez müddətdə çatmaq və satışlarınızı artırmaq üçün sizə bir çox fürsətlər verir. Google-da reklamın 100 `lərlə növü vardır:


Google reklam tipləri hansılardır? - Ən önəmli 5 reklam tipi
 

1. Google axtarış səhifəsində reklam;

2. Display banner reklam;

3. Youtube video reklam;

4. E-mail üzərindən reklam;

5. E-ticarət vebsaytlarında reklam.

 

Reklam kampaniyasını necə başlamaq olar?

Reklam kampaniyasını başlamaq üçün əvvəlcə Google Reklamları hesabı yaratmalısınız. Hesab yaratdıqdan sonra, reklam kampaniyasını təyin etmək üçün aşağıdakı addımları
izləməlisiniz:

Hədəf auditoriyasını və reklam məqsədini müəyyən edin.


Reklam formatını seçin (məsələn, axtarış reklamları, görüntülər üzərində reklamlar, video reklamlar).


Reklam mətnini, görüntü və ya video materyallarını əlavə edin.


Reklam büdcəsini və maksimum təklif dəyərini təyin edin.


Reklamın nə vaxt və harada göstəriləcəyini tənzimləyin.


Kampaniyanı yaratmaq üçün təsdiqləyin və yayınlayın.

 

Google-da reklam kampaniyasını necə uğurlu etmək olar?

Google-da reklam kampaniyasının uğurlu olması üçün bir neçə nüansa fikir verilməlidir:

1. Headline, yəni başlıqlar müştərinin niyyətinə uyğun, düzgün açar sözlərlə qurulmalıdır.

2. Description,yəni təsvirlər başlığa uyğun olmalıdır. Qısa və birbaşa məhsul haqqında təsvir yaratmalıdır. Headlinelar və  descriptionlar 2 və daha artıq ola bilər. Bu optimallaşdırmalar nəticəsində landing page yəni açılış səhifəniz relevantlaşır. Belə olduqda sizin keyfiyyət səviyyəniz artır və ümumi qoyacağınız büdcəyə sizin xeyrinizə təsir edir.

3. Uzatmalar əlavə edərək reklamınızın optimallaşdırma səviyyəsini yüksəldə bilərsiniz.

 

Düzgün hədəf kütləsinə çatmaq üçün açar sözləri necə seçmək olar?

Açar sözlər üçün Keyword planner, Moz, Ahref,  Semurash kimi açar söz axtarış vasitələrindən istifadə edə bilərsiniz. Google keyword planner və digər  vasitələrlə açar sözləri təyin edərkən hətta hansı aylarda nə qədər axtarılıb, seçdiyiniz açar sözlərə təxmini nə qədər pul ödəyə bilərsinizz kimi xüsusiyyətlərə baxmaq da mümkündür. Bu sizin daha uyğun açar söz seçməklə düzgün hədəf kütlənin qarşısına çıxmağa kömək edir.

 

Neqativ sözlər funksiyasından istifadə edin. Neqativ sözlər reklamınızın sizin istəmədiyiniz açar sözlərlə potensial müştərinizin qabağına çıxmasının qarşısını alır. Eyni zamanda boş yerə klikə pul xərcləməyinizin də qarşısını alır.

 

Təkrarlanan sözləri silin. Məsələn, bir reklam qrupunda eyni sözün təkrar-təkrar işlənməyi sizin keyfiyyət səviyyənizi aşağı salacaqdır.


 

Google-da reklamın faydaları nədir?

Relevantlılıq - insanların axtardığı şeyə uyğun olaraq qarşısına probleminin həlli kimi çıxmaq olur.

Vaxta qənaətlilik - düzgün açar söz, hədəf kütləsi seçimi ilə tez vaxtda nəticə əldə edilir. Ehtiyacı olduğu vaxtda müştərinin qarşısına çıxan reklam ən yaxşı reklamdır.

Keyfiyyətli müştəri - Google-da reklam edildikdə məhsul müştəri sənə gəlir,sən müştəriyə yox. Yəni ehtiyacı olmadığı bir şeyi heç kəs axtarmaz. Deməli bu insanlar potensial müştəridir.

Kontro - büdcəni müxtəlif seqmentlərə görə tənzimləyib, həm artırıb, həm də azalda bilərsiniz.

Ölçülə bilənlik - buradakı müəyyən metrikalar ilə hansı strategiyanızın yaxşı işləyib-işləmədiyini müəyyən edərək. Səhvlərinizi düzəldə bilər, biznesinizi daha yaxşı inkşaf etdirə blərsiniz.

Axtarışda 1-cilik - axtarış zamanı brendiniz ən üstdə görünərək potensial müştəriyə  aktiv şəkildə çatır.

Büdçə dostu - reklam üçün qoyacağınız büdcəni təxmini olaraq sizə göstərir. Buna əsasən sizin üçün ən sərfəli büdcəni müəyyən edə bilirsiniz.


 

Bloq yazılarımızdan dərhal xəbərdar olmaq üçün Telegram kanalımıza qoşulun:

 

   Ən Çox Verilən Suallar

  • + Google Reklamları nədir?
  • + Hangi Google Reklam növləri mövcuddur?
  • + Reklam performansını necə izləyə bilərəm?
  • + Reklam hesabımı necə ləğv edə bilərəm?
  • + Google Reklamlarını nə üçün istifadə etməliyəm?
  • + Reklam büdcəmi necə təyin etməliyəm?