SMM kursu


SMM kurslarında öyrəndiklərinizlə reklamlarınzda daha yaxşı nəticə əldə edə bilərsiniz. SMM Mütəxəsislərindən öyrənin!

SMM Kursları

Praktiki Sosial Media

Brend məlumatlılığı və satışın artırılması kimi konkret məqsədlərə nail olmaq üçün sosial mediadan səmərəli istifadə etməyin yollarını öyrədəcək qısamüddətli təlim proqramıdır.Təlimin məqsədi iştirakçılara sosial medianın kompleks formada və real praktikalar üzərində çalışmalar etdirərək, onları sürətli formada bu sahəyə hazırlamaqdır.

Praktiki Sosial Media kursunun müddəti:

Praktiki Sosial Media kursu 24 saat ümumi 2 ay tədris olunur.(Hər dərs həftədə 2 dəfə 1.5 saat olmaqla tədris olunacaq). 

Praktiki Sosial Media kursu proqramı:

  • Təlimçilərlə tanışlıq, Kursun məqsədi, SMM üstünlükləri
  • SMM nədir və onun əhəmiyyəti
  • Sosial medianın marketinqdə rolu
  • Facebook Instgram Linkedin Tiktok - biznes səhifənin qurulması
  • Kontent strategiyasının yaradılması
  • Kontent planının hazırlanması və planlaşdırılması, 
  • AİDA modeli
  • Kontent növləri və onların istifadəsi.
  • Sosial mediada aktiv paylaşım saatları, Dizayn, Reels,Carousel, Highlights
  • Vizual kontentin yaradılması
  • Kontentin axtarışı, yazılması, trigerli ssenari formalaşdırma
  • Auditoriya ilə çalışma, loyal auditoriya formalaşdırma
  • Cəlbedici başlıqlar və təsvirlərin yaradılması
  • Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok üçün kontentin xüsusiyyətləri
  • Reklam kampaniyalarının yaradılması və tənzimlənməsi
  • Instagram-da ödənişli reklamın əsasları
  • Hədəfləmə və auditoriyanın tənzimlənməsi
  • Instagram SEO nədir, Açar sözlərdən istifadə,axtarışda ilk sırada çıxma
  • Meta Business Suite-in istifadəsinin əsasları
  • Platformanın ümumi xüsussiyyətləri və imkanları
  • Hesabların və səhifələrin idarə edilməsi, rolların müəyyənləşdirilməsi
  • Hesabatların yaradılması və strategiyaların optimallaşdırılması
  • Facebook reklam hesabının yaradılması
  • ADS Manager giriş, Reklamın yaradılması
  • Ads Manager-in interfeysi və funksiyaları
  • Reklam kampaniyasının məqsədini təyin etmək
  • Reklam üçün uyğun formatların seçilməsi
  • Reklam kampaniyasında doğru auditoriyanın seçilməsi
  • Reklamları platforma və cihazlar üzrə düzgün yerləşdirmək
  • Reklam büdcəsinin təyin edilməsi
  • SMM strategiyalar, SMM-in əsas metrikləri
  • Metriklər haqqında məlumat, Daxili analitik vasitələrdən istifadə
  • SMM Büdcə təyini, Analitika və alətlər
  • Kontent planlaşdırıcılar, Şərhlərə və şəxsi mesajlara cavablar, hazır cavablar
  • Mobilaqrafiya və Videoqraflıq
  • Məzmunu satma strategiyaları - Reklam necə olmalıdır
  • Sosial mediada yeni dalğa capcut, chat gpt və s istifadəsi əsas diqqət edilməli məqamlar

Praktiki Sosial Media kursu kimlər üçündür?

-Sosial media bacarıqlarını artırmaq istəyən marketinq mütəxəssisləri.

-Sosial mediadan aktiv istifadə etmək istəyən kiçik biznes sahibləri.

-Karyerasına yeni başlayan və gələcəkdə rəqəmsal marketinq mütəxəssisi kimi işləmək istəyən gənclər.

Zəng üçün:050 290 71 96

 

SMM kurslari


SMM kurslarında öyrəndiklərinizlə sosial media reklamlarınızda daha yaxşı nəticə əldə edə bilərsiniz. SMM-i Uzmanlarından öyrənin!

faydali linkler